onsdag den 1. august 2012

Feriehækling

Jeg har for nylig læst en artikel af en feriecoach. Artiklen handlede om, hvordan man skal definere en god ferie.

Coachen mente, at en ferie skulle lade man op - det er vi alle sammen enige i. Og så kom overraskelsen - mange tror, at man bliver opladet af en masse motion, oplevelser, aktivitet osv., men det er det ikke nødvendigvis... Man skal bare have lov til at lave de ting, man har lyst til, selv om det måske virker kedeligt for andre!

Så har jeg vist haft en god ferie :o) Jeg har bl. a. hæklet en masse til forskellige projekter, som jeg vil afslutte senere... Jeg har også fået de oplevelser, jeg ønskede mig, og heldigt nok var vejret også efter ønsket... Og så har jeg fået lige så meget (eller faktisk lige så lidt :o)) motion, som jeg havde lyst til... :o)


2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig ferie.
    Sikke en stak du har fået hæklet, jeg glæder mig til at se hvad det ender med at blive :)

    SvarSlet
  2. Lige en ferie efter mit hoved! :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...