tirsdag den 14. august 2012

I folkloristisk stil


Nye hårbånd og hårelastikker er blevet færdige - denne gang med pænere finish :o) Jeg synes, at man godt kan kalde det for folkloristisk stil, da farverne er klare og tydelige.

Stoffet på bagsiden er noget jeg fik fra min mor. For mange år siden havde min søster et sæt - en nederdel i dette stof og en hvid bluse med broderier i de samme farver, som jeg brugte til hårpynt. Blusen havde min mor selv broderet, og hele sættet lignede noget folklor-tøj, men var smart på det tidspunkt. Så kan man vel kalde det retrostof :o)

Lige om længe vil jeg sætte hårpyntet til salg i min Amio butik. Så kig forbi de næste dage, hvis du er interesseret i dem :o)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting du har lavet - lækre farver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint. :) Du er virkelig dygtig.

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen sej til det der! : )

    SvarSlet
  4. Tak, piger! Jeres ros som balsam... :o)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...