fredag den 19. oktober 2012

Efterår = Halloween

Har du lagt mærke til, at der er nogle bestemte ting, der fylder meget i vores bevisthed, tanker og handlinger hver årstid? Lige nu er det efterår, og man tænker meget på Halloween. Senere når vi kommer hen til vinteren, bliver det Jul. I forår drejer det hele sig om Påske. Og sommer er en ferie- og rejsetid...

Siger dette mønster noget til dig? :o)

De sidste et par uger har jeg og børnene hygget os med Halloween-tema og diverse små krea-projekter, og jeg vil nu vise nogle billeder af dem.

Ovnbagt græskar - en klassiker fra min barndom

Malede kastanjer

Krea med efterårsblade

8 kommentarer:

  1. Sikke mange fine ting I har fået lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt af hver, men samlet ser det ud som meget ;o)

      Slet
  2. hold op i efterårshygger, hvor er det skønt at se :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle ting var helt nye for os, mens andre er næsten tradition, som billeder med efterårsblade :o)

      Slet
  3. Det ser ud til i har haft en skøn ferie med skønne aktiviteter. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette! Vi holdte dog ingen efterårsferie, de fleste ting blev lavet efter bhv, og så var børnene syge et par dage. ;o)

      Slet
  4. Sikke mange skønne sager I har fået lavet:) Jeg har sjovt nok aldrig hørt om ovnbagte græskar, men det må da prøves!:) Hvad mon I spiser til?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) Det er en slags snacks, og så drys græskar stykker med sukker inden det skal i ovn. Jeg har brugt hokkaido græskar :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...