tirsdag den 9. juli 2013

Hæklet legemad

Jeg har igennem tiden lavet forskellige slags legemad, og de første eksemplarer af hver slags var altid til Martin og Julia. Det er længe siden Martin har vist interesse for det, men Julia er fortsat meget glad for min hæklet legemad :o)

Det hele begyndte med cupcakes og lakridskonfekt, så gik jeg til grøntsager og frugter, og bagefter til rugbrødsmadder. Alt bliver naturligvis brugt i et legekøkken, og så har Julia et fad, hvor det bliver opbevaret :o)





12 kommentarer:

  1. Det er så lækekrt med hæklet legemad:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Jeg er også i fuld gang med en portion til min pige.

    SvarSlet
  3. Dine talenter indenfor hækling (og sikkert også meget andre ting)er jo uanede. Super fint mad. Jeg har hæklet én eneste cup-cake til mine børns legekøkken. Den lille (Elias) sorterer den altid fra. Han gider ikke lege med den. Så jeg tror ikke jeg behøver lave flere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dine pæne ord! Tror at alle piger er vilde med cupcakes, mens drengene er mere til maskuline lege ;o)

      Slet
  4. Super flotte ting. Glæder mig til jeg skal på hækle kursus, så jeg (måske) også kan lave så fine ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende at se dine kreationer ;o)

      Slet
  5. Og hvor ser det bare lækkert ud :) Man får helt lyst til at lege med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Børnene kan i hvert fald bruge timer på det :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...