tirsdag den 12. november 2013

Mig & Min hobby - Mit yndlingsmateriale


Jeg plejer at hækle i rent bomuldsgarn (med nogle få undtagelser). I begyndelsen var det et bevidst valg, da mine hæklerier er lavet til børn. Senere skete det, at jeg efterhånden fik lavet en stor samling af bomuldsgarn i forskellige farver, så det blev for svært at kaste sig ud over nye materialer.

Jeg holder alligevel meget af bomuld. Det er et naturprodukt, som er dejligt blødt og behageligt at røre ved. Det er skånsom for helbredet, og så oven i købet fås det i mange flotte farver og ser godt ud i de færdige ting.

Dem, der har læst min blog i lang tid, er måske lidt "trætte" af billedet, da jeg har brugt det i andre indlæg. Men jeg kan godt lide det, måske pga. regnbue af farver. Og så kan I se et lille udpluk af de farver, jeg har ;o)



16 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte farveskalaer:-)

    SvarSlet
  2. Det er nogle lækre farver! Så pyt med om billedet er genbrug ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker på samme måde. Det er altid dejligt at kigge på farvespil ;o)

      Slet
  3. Skønne farver og bomuld er altid godt, om det er til hækling eller strik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en god materiale, og så oven i købet i flotte farver ;o)

      Slet
  4. Det er da også et skønt billede! Det skønne ved bomuld synes jeg også er, at det kan fås i et væld af farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fantastisk at det kan fås i så mange farvenuanser :o)

      Slet
  5. Dejlige farver :) jeg holder mig som regel også til 100 % bomuld, men der kan jo være en farve i et blandingsgarn, som man bare må eje og bruge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret. Og nogle gange bliver jeg også "besat"... ;o)

      Slet
  6. du er også en af de garn glad damer og jeg tror du har meget fedt garn :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...