lørdag den 2. august 2014

Nyt garn

Lige inden ferien har jeg købt nyt garn og vil vise jer de søde farver.



Jeg er medlem af flere hæklegrupper på Facebook, og det kan være farligt - for pengepungen - at følge i deres opslag ;o) Pigerne i grupperne er gode til at fortælle om garntilbudt forskellige steder og vise billeder af hvad og hvor meget de selv har købt. I første omgang føler jeg mig ikke påvirket af det, men så snart jeg kommer i den butik, hvor der er tilbudt på garn, og ser garnfarver, kan jeg ikke modstå fristelsen :o)

Sådan var det også denne gang, da det var tilbudt på bomuldsgarn i Netto. Synes at farverne er søde, og halvdelen af nøgler med glimmer i. Jeg har allerede nogle ideer, men... Tankerne løber hurtigere end arbejdet bliver udført, så jeg ved ikke hvornår turen kommer til dem her... ;o)


4 kommentarer:

  1. Sikke noget fint garn!
    Uuuh, jeg kender godt det med, at man har masser af ideer, som der ikke altid er tid til at udføre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja! Det er så typisk at man har mange ideer ;o)

      Slet
  2. Det at vi har mange ideer, er jo det der holder os igang og gør at vi stadig elsker at lave håndarbejde, da vi hele tiden har noget nyt at gå igang med og samtidig holder gang i de små grå hjerneceller.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...