onsdag den 7. september 2016

Campingtur-bog Give Away


Til faste læsere af min blog har jeg denne lækre give away i samarbejde med forlaget Turbine. Præmien er denne søde bog "Hækl din egen campingtur" af Kate Bruning, som lige er udkommet på dansk hos Turbine. 

Bogen viser, hvordan man hækler den mest nuttede udendørs eventyr i miniatureformat. Man kan hækle de fineste små soveposer, picninctæpper, lejrbål og stegepander, bittesmå vaffelis, sneklædte bjerge, farvestrålende flagranker mm., som børnene vil underholder sig med i timevis.

Den eneste betingelse for at deltage i konkurrencen er at være fast læser af bloggen enten via Google Friends Connect eller Bloglovin eller Facebook eller NetworkedBlogs - kig i højre sidepanel og bliv fast læser med det samme! Dog kan man få større chance for at vinde ved at dele denne give away. 

1 lod for at være fast læser af bloggen og lægge en kommentar under indlægget. 

3 lodder for at være fast læser + kommentar + dele give away din blog/Facebook-side/Instagram (brug billedet fra indlægget).

Bemærk! Konkurrencen kører kun på bloggen. Hvis du følger mig på IG, tæller det ikke som "følge bloggen", dog må du gerne dele konkurrencen på IG og opnå flere lodder - tag mig venligst (@cupcakebyme), så jeg også kan se det.

Skriv gerne i kommentaren hvordan du følger bloggen samt antal lodder, du deltager med.

Man kan deltager frem til aften den 14. september, hvor jeg udtrækker vinderlod ca. kl. 20.

Håber at mange vil være med! Held og lykke! :o)


29 kommentarer:

  1. Den bog vil jeg gerne vinde - vi har en lille campingsvogn, som vi bruger rundt i Danmark - mange glade sensommerhils fra Karin

    SvarSlet
  2. Hello! I follow in Blovin'. What an awesome book! Thanks for the opportunity to win the book.

    SvarSlet
  3. Sikken en fin bog 💕💕💕 Deltager meget gerne i konkurrencen 💕💕💕

    SvarSlet
  4. Spændende bog. Min datter vil elske hvis jeg vandt den og hæklede en campingtur til at lege med.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  5. Skøn giveaway - den deltager jeg meget gerne i ��
    Jeg følger dig via blogloving og vil gerne deltage med et lod.
    Gulstorff1983@gmail.com

    SvarSlet
  6. Whau, den er skøn. Mvh tina

    SvarSlet
  7. Skøn giveaway!!! Det er ud som en bog fyldt med gode ideer og humor. Lige noget for mig :-) Følger via bloglovin

    SvarSlet
  8. Den vil jeg rigtig gerne vinde.
    Jeg følger via Bloglovin
    Deltager med 1 lod

    Mvh
    Stine
    stineph@mail.dk

    SvarSlet
  9. Den vil jeg gerne vinde :-) deltager med 1 lod - er følger via Bloglovin
    pia.forsstroem@gmail.com

    SvarSlet
  10. Den bog vil jeg gerne vinde.
    Mine tvillingebørnebørn vil elske, hvis jeg hækler lidt ferieudstyr til dem.
    Følger dig via Blogovin.

    SvarSlet
  11. Den bog vil da være så særdelses velkommen her hos mig. Følger på bloggen og instagram.

    SvarSlet
  12. Sikke en spændende bog - den kunne jeg rigtig godt tænke mig og vinde :-) jeg deltager med glæde med 3 lodder

    SvarSlet
  13. Den sjoveste bog. Den vil jeg gerne vinde ��

    SvarSlet
  14. Den vil jeg gerne vinde, deltager med 1 lod - er følger via Bloglovin.
    Jeg elsker at bo i teltet på campingpladsen om sommeren.

    SvarSlet
  15. Jeg følger dig flere steder <3 Desuden har jeg også skrevet en lille indlæg om din giveaway på min blog.
    Ih, jeg håber at vinde - der er noget retro-hippie-look over modellerne!

    SvarSlet
  16. Elsker den slags hæklerier :) Følger bloggen via bloglovin. Mvh Sara.

    SvarSlet
  17. Elsker den slags hæklerier :) Følger bloggen via bloglovin. Mvh Sara.

    SvarSlet
  18. Fin bog. Følger på Bloglovin. Hilsen Cathrine

    SvarSlet
  19. Uhh den ville jeg gerne vinde - følger både her og på Bloglovin.. Dejlig dag til dig og dine .. Marie-Louise

    SvarSlet
  20. Uhh den vil jeg rigtig gerne vinde❤️ For så skal der laves endnu flere legeting, som der kan leges med her hos moster og så skal der jo også laves lidt ekstra så mine dejlige nevøer og niece også kan få det at lege med derhjemme❤️❤️❤️

    SvarSlet
  21. Sikke en herlig hæklebog! Jeg deltager med max lodder, da jeg følger dig hist og her, og jeg har delt giveawayen på min blog og Instagram. Så er der vist kun tilbage at krydse fingre.

    SvarSlet
  22. Jeg sender et lod afsted og krydser fingre

    SvarSlet
  23. Nej, hvor bedårende!
    Jeg deltager med 1 lod - følger bl.a. på Bliglovin'

    SvarSlet
  24. Uh en skøn bog.
    Jeg følger dig via min blogrulle (hedder det det?)
    Og deler dette på min instagram :)
    Håber jeg vinder den, ellers må jeg jo have pengepungen op af tasken ;)

    SvarSlet
  25. Åh jag har köpt dina andra böcker så nu håller jag tummarna för att jag vinner.
    Följer din blog..delat på Facebook å nu på Instagram

    SvarSlet
  26. Ej meget begejstret for din blog - du laver så fine ting :) Og har fået min lyst til at hækle tilbage. Ville så gerne vinde bogen - den ser virkelilg fin ud :)

    SvarSlet
  27. Uha den vil jeg gerne vinde da det er lige noget for børnebørnene . Samt så kunne det jo værre sjovt at prøve at vinde bare en gang i mit liv.

    SvarSlet
  28. Jeg vil meget gerne vinde den. Har allerede hæklet en campingvogn, men er slet ikke færdig med det univers endnu.
    Følger via bloglovin

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...