fredag den 30. oktober 2015

Hæklede butterfly - Kids Month 2015


Sidste jul var min søn helt pjattet med at bruge butterfly, som engang var købt i H&M. Den var bare lidt for lille efter min mening, og kedelig i udseende, så jeg har lovet ham at hækle en ny butterfly. Det blev så denne i grøn farve, hæklet i fastmasker og tilpasset i størrelsen til børnehals. Det er nemlig en balancegang med størrelsen af vingerne, ellers kan butterflyen se klodset ud.

Jeg kunne dog ikke stoppe her og nu, og har også hæklet en bytterfly i væve-mønster i denne dejlige himmelblå farve. Så nu har han lidt til at variere med ;o)


3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Jeg er ret pjattet med hæklede og strikkede butterflies!

    SvarSlet
  2. De er så fine! Jeg elsker hæklede eller strikkede butterflies!

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...